Генічеська санаторна загальноосвітня школа-інтернат є навчально-виховним і лікувально-реабілітаційним закладом для дітей з неспецифічними захворюваннями органів дихання, метою якого є відновлення здоров'я, збагачення духовних і фізичних можливостей учнів, їхня соціальна адаптація та самовизначення.

Директор школи Косова Наталія Іванівна працює в закладі 25 років, з них уже дев’ять років обіймає посаду директора. Вона – висококваліфікований, досвідчений, принциповий, вмілий педагог і організатор. Відмінник освіти України, нагороджена нагрудним знаком А. С.Макаренка. Н. І. Косова переконана, що школа повинна бути храмом науки, який давав би учням позитивний імпульс. Для здійснення навчально-виховного процесу створені належні умови. Тут працює 17 сучасних кабінетів, з них три комп'ютерних класи, шість - універсальні інтерактивні кабінети, облаштовані мультимедійною технікою, інтерактивними дошками. За вимогами часу також обладнані бібліотека, актова та спортивна зали, кабінети психолога та соціального педагога, театральна студія.

Оздоровчо-лікувальна база налічує два кабінети лікаря-педіатра, спеліокімнату, кабінет гірського повітря, три масажних кабінети, три зали лікувальної фізкультури, фізіотерапевтичний комплекс із сучасним інгаляторієм, оснащеним індивідуальними нубілайзерами й ультразвуковими інгаляторами, лікувально-реабілітаційним обладнанням («Денос», «Клатронік» багатофункціональне масажне ліжко «Нуга Бест» з турманієвою керамікою).

Сьогодні колектив школи-інтернату прагне розвивати, збільшувати потенційні можливості закладу за рахунок засвоєння певних нововведень, тому головними завданнями навчально-виховного закладу є:

– створення умов для формування та розвитку особистості учня, збереження його здоров'я шляхом інтеграції основних компонентів педагогічної та лікувальної системи школи;

– оптимізація системи валеологічного та психологічного супроводу освітнього процесу;

– розроблення і забезпечення реалізації цільових проектів – «Педагог: професіоналізм і творчість», «Школа рівнихможливостей»;

– створення механізму самопроектування особистого подальшого розвитку та життєтворчості;

– розроблення проектів розвитку особистості учня з метою поліпшення його соціальної адаптації.

Шляхи досягнення нової якості комплексної реабілітації дитини – це так званий коефіцієнт всебічного розвитку учня, що складається з коефіцієнту рівня знань, умінь і навичок + коефіцієнт рівня індивідуального психічного розвитку + коефіцієнт рівня творчості + коефіцієнт рівня фізичної культури + коефіцієнт рівня морального розвитку.

Життєві виміри виховного процесу санаторної школи-інтернату: ростимо – виховуємо – віримо!

 

У закладі винайдена формула «Від ідеї до успіху»: мотивація + пошук + порозуміння + пам'ять + практика + системність = успішне навчання.